A situación xeográfica de España convértea nun punto de recepción de inmigración, véndose isto incrementado polo crecemento progresivo dos fluxos de poboación no século XXI. Estes movementos migratorios poden deberse a razóns humanitarias, laborais ou económicas, entre outras causas.
Cada caso implica unha serie de trámites que deben ser coñecidos pola avogacía para poder exercer o seu traballo da forma máis eficaz e eficiente posible. Para isto a formación cumpre un papel fundamental.
Así, preséntase a 5ª edición de este curso, redactada e coordinada un ano máis por Juan José Vázquez Rodríguez, xefe da Unidade de Asesoramento ás Migracións do Concello da Coruña.
Características do curso:
- Modalidade: en liña.
- Nº horas: 100.
- Prezo: gratuíto, tanto para colexiados/as exercentes coma non exercentes e alumnos/as do Máster de Acceso á Avogacía dos Colexios da Avogacía de Galicia.
- Lugar de matrícula: https://formacion.avogacia.gal
Prazo de matrícula: este curso forma parte do plan de formación continua do Consello da Avogacía Galega, polo que non haberá data límite de matrícula.
Para máis información:
- Ver guía.
- Contactar co Consello no enderezo electrónico ou no teléfono 981 121 893.
Esta actividade formativa está organizada polo Consello da Avogacía Galega, en colaboración cos Colexios da Avogacía de Galicia
Características del curso:
- Coordinación: Juan José Vázquez Rodríguez, jefe de la Unidad de Asesoramiento a las Migraciones del Ayuntamiento de A Coruña.
- Modalidad: en línea.
- Nº horas: 100.
- Precio: 100 €.
- Inscripción abierta hasta la fecha de finalización del curso: 31 de marzo de 2024.
Para más información:
- Ver programa del curso.
- Contactar con el Consello en el correo electrónicoo en el teléfono 981 121 893.
Esta actividad formativa está organizada por el Consello da Avogacía Galega, en colaboración con los Colegios de la Abogacía de Galicia.
Aplicaciones y herramientas básicas de teletrabajo.
Información del curso
El presente curso pretende ofrecer una visión básica sobre el teletrabajo, repasando algunas de las principales herramientas que se usan para trabajar telemáticamente.
Se ha basado en gran parte en la experiencia de la propia institución propietaria del curso, cuya plantilla laboral viene valiéndose de algunas de las herramientas que aquí se describen desde hace ya varios años.
El nivel de profundidad de este curso es básico, pero su contenido se amplía a recomendaciones de uso de herramientas ofimáticas y buenas prácticas en el uso de las llamadas Tecnologías de la Información y la Comunicación.
Las fuentes utilizadas han sido recursos de libre acceso y uso, debidamente contrastadas, así como materiales propios a partir de experiencias de la institución y del autor.
Entre las materias a tratar hemos incluido buenas prácticas de prevención de riesgos laborales, sobre las que no existen normas para las personas que trabajan por cuenta propia y por tanto no suele existir acceso a posibilidades de formación.
En la segunda parte del curso, a partir del mes de mayo de 2020, facilitaremos la oportunidad de que las personas matriculadas accedan a herramientas típicas de teletrabajo: almacenamiento en la nube, edición colaborativa de documentos, videoconferencia, etc.
De interese:
- Coordinación: Sergio Aramburu Guillán, Avogado, secretario tecnico do Consello da Avogacía Galega
- Modalidade: en liña.
- Gratuíto para colexiados/as galegos
- Prazo de matrícula: Aberto
- Lugar de matrícula: https://formacion.avogacia.gal
- Remate do curso: 30 de decembro do 2020.
Para máis información:
- Contactar co Consello no enderezo electrónico ou no teléfono 981 121 893.
Este curso está organizado polo Consello da Avogacía Galega .
23 Abril de 2020.